Serpil Akdağ Anadolu Lisesi Erasmus + AB Projesi Kabul Edildi
Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülmekte olan Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Başkanlığı 2015 yılı Teklif Çağrısı döneminde Erasmus + Ana Eylem 1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Okul eğitimi personel hareketliliği faaliyeti kapsamında sunulan proje tekliflerinin değerlendirme süreci tamamlanmış ve bu kapsamda okulumuz Serpil Akdağ Anadolu Lisesi tarafından sunulan ‘’Nitelikli Öğretmen Kaliteli Eğitim’’ adlı projemiz Ulusal Ajans tarafından desteklenmeye layık görülmüştür.
Ulusal Ajansa sunulan 1916 proje teklifinden 1797 tanesi uygunluk kontrolü kriterlerini karşılayarak içerik değerlendirmesine alınmış ve her biri en az iki bağımsız dış uzman tarafından değerlendirilmiştir. 88 proje teklifi mevcut bütçe imkânları çerçevesinde desteklenmeye değer bulunurken, hazırlanan projemiz 1916 proje arasından sıyrılarak başarılı projeler arasında yerini almıştır.
Okul eğitimi personel hareketliliği faaliyeti kapsamında hibe desteği kazanan projenin finansman sözleşmesinin imzalandığını ve proje faaliyetlerine başlandığını belirten okul müdürü Doğan DEMİRÖZ, hareketlilik sürecinde İsveç’te 11 gün süre ile 10 öğretmenin yapılandırılmış kurs faaliyetine katılacağını bildirdi.
Proje faaliyetleri ile ilgili açıklamalarda bulunan okul müdürü Doğan DEMİRÖZ, ‘’ Nitelikli bir eğitim için eğitimi etkileyen unsurlarının da kaliteli olması gerekmektedir. Eğitimin kalitesini artıran unsurların başında ise’’ Öğretmen Yeterlilikleri’’ gelmektedir. Öğretmenlerimizin bilişim teknolojileri kullanım yeterliliklerini artırmak amacıyla hazırlanan projemiz, okulumuz eğitim ve öğretim seviyesinde kalite iyileşmelerinin yaşanmasına ve yenilik mükemmelliğinin sağlanmasına katkı sağlayacaktır. Planlanan faaliyetlerin başarı ile tamamlanmasının ardından öğretmenlerimiz;
- Bilişim Teknolojisi araçlarını derslerinde aktif olarak kullanabilme,
- Bilişim Teknolojisi araçlarını kullanarak ders içeriği, etkinlik ve materyal hazırlayabilme,
-Yeni öğretim tekniklerini öğrenme, kullanabilme ve yeni özgün, pratik bilgiler üretebilme yeterlilikleri kazanacaktır.’’ dedi.